Obchodní pomínky
Provozovatel:
Olga Szatmári se sídlem Rybova 1894/9, 500 09 Hradec Králové, Česká republika
Provozovatel podniká na základě živnostenského listu vydaného Magistrátem města Hradec Králové
č. j. OŽ/6544/2010/Jir/1010169/3 ze dne 7. 6. 2010.
Provozovatel není plátce DPH
IČ: 74111183
Telefon: +420 603 993 593
E-mail: info@olis.cz
Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 218592600/0600 (MONETA Money Bank)
IBAN: CZ2806000000000218592600
SWIFT: AGBACZPP
Úvodní ustanovení
Obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě www.olis.cz se řídí platným právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel (osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), řídí se obchodní vztahy občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Je-li smluvní stranou podnikatel (fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami), řídí se obchodní vztahy obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Nakupování
Všechny ceny nabízeného zboží jsou uvedeny v Kč.
Kliknutím na obrázek produktu uvidíte jeho detail a informace o něm. U některých položek je při výběru nutné zvolit požadovaný parametr (např. velikost).
Provozovatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží.
Pokud máte vybráno, vložte zboží do košíku.
Platba a doprava
Platit můžete dvěma způsoby:
- dobírkou při převzetí dodávky od přepravce (hotově nebo platební kartou)
- bankovním převodem (č. účtu: 218592600/0600) - jako variabilní symbol použijte číslo objednávky
Objednané zboží nelze platit v hotovosti.
Pro dopravu využíváme služeb České pošty a Zásilkovny.
Česká pošta i Zásilkovna většinou doručí zásilku do 1-2 pracovních dnů. V případě Vaší nepřítomnosti na dodací adrese zanechá Česká pošta ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky na Vaší pobočce pošty. Zásilkovna Vás bude informovat o doručení zásilky na výdejní místo prostřednictvím SMS.
Cena dopravy po České republice:
- Česká pošta a Zásilkovna (při platbě na dobírku) - 30 Kč
- Česká pošta a Zásilkovna (při platbě bankovním převodem) - ZDARMA
Cena dopravy po Evropě (vč. Slovenska):
- Česká pošta (pouze platba bankovním převodem) - 150 Kč
Balení
Náramky od nás dostanete v dárkovém balení, které je součástí ceny náramku.
Náramky dodáváme v pevné dárkové krabičce, kterou vkládáme do bublinkové obálky.
Dodání zboží
Rychlost dodávky objednaného zboží k zákazníkovi je závislá na vybraném způsobu platby a na dostupnosti zboží.
Při platbě na dobírku Vám odešleme zboží, které máme skladem, nejpozději následující pracovní den.
Při platbě bankovním převodem Vám odešleme zboží, které máme skladem, nejpozději následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
Zboží, které není skladem, bude po dohodě se zákazníkem odesláno v nejbližším možném termínu od jeho výroby/naskladnění.
Záruka a reklamace
Záruka a reklamace se řídí platnými právními předpisy České republiky.
Poškozenou zásilku nepřebírejte!
Zjistí-li zákazník při přebírání zboží od přepravce nebo na poště, že je obal zásilky viditelně poškozen, odmítne její převzetí a na místě sepíše za přítomnosti přepravce nebo zaměstnance pošty záznam o poškození zásilky, který si nechá potvrdit. O této skutečnosti neprodleně informujte prodávajícího.
Za zásilku, která byla poškozena během přepravy, odpovídá přepravce a případná reklamace bude uplatněna vůči němu.
Zjistí-li zákazník neúplnost nebo poškození obsahu zásilky, musí o tom informovat prodávajícího do 24 hodin od převzetí zásilky.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.